Glosator on Facebook

Jak złożyć zlecenie?

Zamówienia na usługi tłumaczeniowe przyjmowane są telefonicznie pod nr 501 047 395, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9.00 do 18.00, a poza godzinami pracy oraz w weekendy, pod nr 512 005 797.

W trakcie rozmowy postaramy się udzielić Państwu wyczerpujących odpowiedzi na wszelkie Państwa pytania. Jeżeli zdecydują się Państwo na współpracę z naszym biurem tłumaczeń, mogą Państwo zlecać wykonywanie tłumaczeń w następujący sposób:

Pocztą elektroniczną

W celu ujednolicenia procedury zleceń, a tym samym ułatwienia Państwu i nam pracy nad konkretnym tłumaczeniem, prześlemy Państwu formularza zlecenia tłumaczenia pisemnego lub ustnego,  z prośbą o wypełnienie go, podpisanie imieniem i nazwiskiem, podanie pełnych danych firmy (w tym numeru NIP) i odesłanie w formie załącznika na nasz adres: biuro@glosator.com.pl . Poczta elektroniczna sprawdzana jest automatycznie co 5 minut, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-18:00. W pozostałych godzinach, prosimy o potwierdzenie pod nr telefonu 501 047 395 lub 512 005 797.

Jak odebrać tłumaczenie?

W terminie ustalonym przez strony tłumaczenie dostarczane jest Państwu
w następujący sposób:

Pocztą elektroniczną

Tłumaczenia plików dostarczonych przez Państwa w formie elektronicznej odsyłamy również za pomocą tego medium.

Za pośrednictwem firmy kurierskiej

Wszelkie tłumaczenia wymagające formy papierowej (np. tłumaczenia przysięgłe) lub zapisu  na nośniku (USB, płyta CD) dostarczane są Państwu, za dodatkową opłatą, na terenie Warszawy i okolic za pomocą firmy kurierskiej.

Zaufali nam